Karta, która wygląda tak, jak chcesz
- 0 zł za wydanie karty
- 0 zł za wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą do 18 roku życia
- 0 zł za wpłaty w naszych wpłatomatach oraz sieci Planet Cash i Cashline
(wyszukaj wpłatomat) - płać zbliżeniowo szybko i wygodnie (zakupy powyżej 100 zł potwierdzisz PIN-em)
Tutaj znajdziesz pełną tabelę opłat i prowizji do Twojej karty.
Sprawdź, jak płacić kartą
-
1.
Zbliżeniowo
-
-
Oczekuj na komunikat na terminalu
-
Przyłóż swoją kartę płatniczą do terminala
-
Jeśli kwota do zapłaty jest mniejsza lub równa 100 zł - Twoja transakcja jest automatycznie realizowana. Jeśli kwota do zapłaty jest większa niż 100 zł - potwierdź transakcję kodem PIN
-
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą
-
-
-
2.
Tradycyjnie
-
-
Oczekuj na komunikat na terminalu
-
Podaj swoją kartę płatniczą sprzedawcy lub włóż kartę do terminala
-
Po pojawieniu się kwoty do zapłaty, wprowadź PIN i zatwierdź transakcję zielonym przyciskiem
-
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą
-
-
-
3.
Przez internet
-
-
Sprawdź swoje limity autoryzacyjne w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej
-
Na stronie sklepu, gdzie chcesz dokonać zakupu, wybierz opcję płatności kartą
-
Upewnij się, że strona jest bezpieczna i wprowadź dane karty wraz z kodem CVV/CVC2, znajdującym się na rewersie karty
-
Zaakceptuj płatność i poczekaj na jej potwierdzenie
-
-
-
4.
Bezpieczniej z 3-D Secure
-
3-D Secure to dodatkowa ochrona transakcji przy
płatnościach kartą przez internet. Zobacz, jak działa: -
-
Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3-D Secure.
-
Wybierz opcję płatności kartą i wpisz dane, o które poprosi Cię sklep.
-
Sprawdź, czy wpisane dane są poprawne.
-
Może pojawić się dodatkowe okno do wpisania kodu 3-D Secure. Kod otrzymasz SMS-em lub powiadomieniem autoryzacyjnym w aplikacji mobilnej.
-
-
Do czego może Ci się przydać Visa me do eKonta możliwości?
mOkazje
Nie trać okazji! Wybieraj najlepsze mOkazje i płać kartą mBanku, a część wydanych pieniędzy wróci na Twoje konto!
cash back
Zawsze wtedy, gdy braknie Ci gotówki, możesz wypłacić ją w kasie sklepu przy okazji codziennych zakupów.
Płatności zbliżeniowe
Nie trać czasu przy kasie: płać szybko i wygodnie bez podawania karty sprzedawcy dzięki technologii Mastercard PayPass i Visa payWave
-
Co zrobić by płacić z Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay zanim otrzymam kartę plastikową?
-
Tuż po wydaniu karty możesz dodać ją do płatności (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay). Jak to zrobić? Sprawdź tutaj
-
-
Jak odsłonić dane karty w aplikacji mobilnej?
-
W aplikacji mobilnej umożliwiamy odsłonięcie danych karty, takich jak pełen numer karty oraz kod CVV2/CVC2.
By je odsłonić wejdź w sekcję Produkty → Karty → Szczegóły karty. Na wizerunku karty zobaczysz w prawym górnym roku ikonkę z okiem. Po kliknięciu na nią i podaniu kodu PIN do aplikacji mobilnej, odsłonisz dane karty.
-
-
Jak mogę zamówić kartę do konta?
-
Jeżeli nie jesteś naszym klientem otwórz konto, a na wniosku wybierz kartę.
Jeżeli jesteś już naszym klientem możesz:
- wejść na naszą stronę i zamówić kartę
- zalogować się na swoje konto w serwisie transakcyjnym i wybierać Produkty >Karty >Nowa karta.
- zalogować się do aplikacji, wybierać Produkty → Karty → Karty debetowe → Nowa karta
-
-
Kiedy otrzymam zamówioną kartę debetową/do konta?
-
Przesyłamy nieaktywne karty płatnicze pocztą, listem zwykłym lub priorytetowym, w zależności od rodzaju karty. Kartę otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych. Przed aktywacją możesz dodać kartę do płatności na urządzeniu mobilnym.
-
-
Jak mogę aktywować kartę i ustalić PIN?
-
Zaloguj się na www.mbank.pl
- z menu głównego wejdź w Produkty > Karty > Wszystkie
- z listy kart wybierz tę, którą chcesz aktywować > kliknij Aktywuj
- wprowadź datę ważności karty
- dwukrotnie wprowadź dowolnie wybrany 4-cyfrowy PIN
- zatwierdź aktywację karty oraz PIN hasłem SMS lub mobilną autoryzacją
-
-
Co to jest Visa Mobile?
-
Visa Mobile to nowa, prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie.
Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer telefonu komórkowego a transakcję potwierdzane są w specjalnej aplikacji Visa Mobile.
Visa Mobile - płatności online
- Nie podajesz danych karty w sklepach
- Na stronie płatności wpisujesz tylko swój numer telefonu
- Visa Mobile jest płatnością przy użyciu karty płatniczej dlatego przysługują Ci te same prawa jak przy użyciu karty. Oznacza to, że reklamację transakcji rozpatrzymy w taki sam sposób jak w przypadku korzystania z kart debetowych.
-
-
Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?
-
- Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon. Właścicielem aplikacji Visa Mobile jest Visa.
- Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez mBank do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej.
- W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!
-
To nie jest oferta. Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulamin kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na www.mBank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-ekonta/.
Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową. Niższa prowizja nie dotyczy kart Visa payWave wydanych do eKonta PRP. (obowiązuje od 15.12.2021 r.) Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/.
Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.
Szczegółowe informacje na temat Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay i SwatchPAY! znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dostępnym na stronie: https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/platnosci-telefonem-zegarkiem/
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/, Taryfie prowizji i opłat bankowych mBanku S.A. dla klientów Private Banking dostępnej na: https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/private-banking/aktualna-taryfa/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/
Usługa Google Pay dostępna dla urządzeń mobilnych z systemem Android w wersji Lollipop (5.0) lub nowszej. Android Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc.
Usługa Apple Pay dostępna dla urządzeń mobilnych marki Apple: iPhone 6, iPad (5 generacji), Apple Watch i nowszych modeli urządzeń mobilnych marki Apple, posiadających aplikację Wallet. Apple Pay to znak towarowy należący do Apple Inc.
Usługa Garmin Pay dostępna dla urządzeń mobilnych wskazanych na stronie: https://explore.garmin.com/pl-PL/garmin-pay/
Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku w ramach promocji własnych Banku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu pieniędzy lub wartość innych korzyści w ramach jednej transakcji płatniczej nie może przekroczyć kwoty 1 000 zł.
Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 1 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi odpowiednio do 75 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na rachunek klienta, którego jest posiadaczem, i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej w ramach promocji własnych Banku połączonych z promocjami partnerów mBanku, korzyści przyznawane przez partnera mOkazji inne niż zwrot na rachunek klienta, udzielane są zgodnie z § 6 pkt.1 Regulaminu programu mOkazje. Jeśli korzyści określone w danej promocji są inne niż zwrot pieniędzy oraz przyznaje je i rozlicza bezpośrednio partner nie stosujemy limitu wartości 1000 złotych przy jednej transakcji płatniczej.
Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin programu mOkazje dostępny na www.mBank.pl/mOkazje
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.