Sprawdzaj szybko, ile masz na koncie
Swój stan konta możesz sprawdzać zaraz po uruchomieniu aplikacji, jeszcze przed logowaniem. Możesz wybrać w jakiej formie będą widoczne dostępne środki – jako kwota lub procent. Sposób wyświetlania możesz zmienić w Ustawieniach wybierając opcję „Dostępne środki”.
Potrzebujesz się z nami skontaktować? Zrobisz to z aplikacji mobilnej!
Przejdź do zakładki Centrum informacji (w prawym, górnym rogu) i następnie kontakt. Wybierz odpowiednią dla siebie formę kontaktu - czat lub telefon.
Jeśli zadzwonisz bezpośrednio na naszą mLinię (+48 6 300 800) będziesz potrzebował telekodu, który ustalasz podczas aktywacji konta.
To, co zobaczysz poniżej to informacje natury prawnej, czyli wszystkie szczegóły, które dotyczą tej oferty.
To nie jest oferta. Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikacjię tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei z usługami Google. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 14.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Szczegółowe informacje dotyczące usług płatniczych znajdują się w Tabeli usług płatniczych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnej na stronie www.mBank.pl/download/konta/Tabela_uslug_platniczych.pdf