Jakie są główne wyłączenia w zakresie:
- towary z wyłączonym prawem zwrotu (np. zakupy od osób prywatnych);
- usługi – czyli tam, gdzie nie otrzymujesz towaru;
- produkty, które kupiłeś z odroczonym terminem płatności;
- bilety, karnety, kupony, doładowania telefonów, wirtualne portfele, doładowania gier, platform streamingowych, produkty cyfrowe (np. ebooki, szkolenia e-learningowe), płatny dostęp do stron internetowych;
- produkty, które kupiłeś w ramach zakupów grupowych;
- udział w zakładach hazardowych;
- biżuteria, dzieła sztuki, antyki;
- zakupy spożywcze, zwierzęta, rośliny.
Zdarzenia, które powstały na skutek Twojego celowego działania lub rażącego niedbalstwa czy błędnie wskazanego przez Ciebie adresu dostarczenia towaru.
Szerzej na temat wyłączeń odpowiedzialności przeczytasz w OWU.