powrót

Krytyczny komunikat dotyczący bezpieczeństwa (zwróć uwagę gdy wpisujesz jednorazowe hasła SMS-owe)

Uprzejmie informujemy, że mBank nie wystawia obecnie komunikatów dotyczących wyłączenia starej wersji serwisu transakcyjnego. Prosimy o zwrócenie uwagi na sytuacje, w których użytkownik proszony jest o wykonanie czynności autoryzowanej jednorazowym hasłem SMS-owym (lub hasłem z listy TAN).

Jeśli użytkownik otrzyma komunikat o wyłączeniu starego serwisu i konieczności zalogowania się do nowego na podstawie swojego loginu i – co ważne – jednorazowego hasła autoryzacyjnego (dostarczanego przez SMS), prosimy o niezwłoczny kontakt z bankiem oraz przeskanowanie komputera programem antywirusowym. Może to bowiem oznaczać, że urządzenie, z którego klient loguje się do bankowości elektronicznej, zostało zainfekowanie wirusem typu Trojan.

Doradcy mBanku dostępni są pod całodobowym numerem mLinii: 801 300 800 oraz w placówkach na terenie całej Polski.

Przypominamy, że obecnie bank nie prowadzi procesu przenoszenia klientów ze starego serwisu do jego nowej wersji.

Podkreślamy, że w sytuacji wyłączenia dotychczasowej wersji serwisu transakcyjnego nie jest wymagane wprowadzanie kodów jednorazowych, ani jakakolwiek aktywacja po stronie użytkownika.

Zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej.