Informacje dla klientów detalicznych
Przerwa w dostępie do produktów BRE Ubezpieczenia TUiR z grupy AXA
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, w nocy z 4 na 5 września br. (z piątku na sobotę), niedostępne będą wnioski umożliwiające zakup produktów BRE Ubezpieczenia TUiR z grupy AXA.
Nie będą również dostępne kalkulatory ubezpieczeniowe oraz aplikacja mobilna BRE Ubezpieczenia.
Start prac planowany jest na godz. 20:30 i potrwa około 12 godz.
Przepraszamy za utrudnienia oraz prosimy o wykonanie wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.
Przerwa w dostepie do mBanku
Dodatkowo, w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, w nocy z 5 na 6 września br. (z soboty na niedzielę) nastąpi przerwa w dostępie do mBanku.
Autoryzacje transakcji kartowych będą niedostępne w godzinach 01:00 – 06:30.
Kanały zdalne będą niedostępne w godzinach 00:30 – 07:00.
System wnioskowy będzie niedostępny w godzinach 00:30 – 07:00.
mLinia będzie działać tylko w trybie informacyjnym.
Przerwa dla klientów z obszaru MSP i Korporacje
Wyłączenie dotyczy również wszystkich kart dla klientów obsługiwanych w ramach MSP i korporacje.
Autoryzacje transakcji kartowych będą niedostępne w godzinach 01:00 – 06:30.
Pozostałe kanały dostępu, w tym mBank CompanyNet będą działały bez zmian.
Prosimy o wyrozumiałość oraz wykonanie wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.
Za utrudnienia przepraszamy.