mBank uruchomił mKsięgowość - usługę, która pomoże firmom segmentu MŚP w oszczędzający sposób prowadzić księgowość, a w niektórych czynnościach całkowicie ją zautomatyzować.
Narzędzie, które pomoże w wystawianiu faktur, księgowaniu kosztów, rozliczaniu się z kontrahentami i wyliczeniu podatku, jest integralną częścią serwisu bankowości elektronicznej banku. To pierwsze takie rozwiązanie dla detalicznych klientów SME na rynku.
Poza podstawowymi zadaniami, mKsięgowość podpowiada klientom o istotnych dla nich wydarzeniach - takich jak zmiany w przepisach, nowe obowiązki podatkowe, opóźnienia płatności czy nadchodzące terminy zapłaty podatku.
mKsięgosość dostępna jest w trzech pakietach, które zostały skonstruowane w taki sposób, by móc zaspokoić potrzeby zarówno przedsiębiorców, którzy chcą się rozliczać samodzielnie, jak i tych stawiających na pełne oddanie obsługi profesjonalnemu księgowemu. Niezależnie od wyboru, klient zawsze może monitorować dane w serwisie transakcyjnym.
Narzędzie przygotowane zostało we współpracy z firmą SuperKsięgowa, specjalizującą się w obsłudze księgowej, podatkowej i kadrowo-płacowej. Firma SuperKsięgowa odpowiedzialna jest za obszar merytoryczny systemu oraz obsługę księgową klientów.