powrót

Masz aplikację mobilną mBanku w wersji 2? Mamy dla Ciebie ważną informację

Na swoim urządzeniu masz zainstalowaną naszą aplikację mobilną w wersji 2 (od 2.0 do 2.9.8)?
Jest to stara wersja aplikacji, której już nie aktualizujemy.
Wyłączymy ją 3 marca 2019 r. Od tego dnia nie zalogujesz się już przez nią na swoje konto w banku.
Jeśli chcesz wygodnie korzystać z konta na telefonie, pobierz najnowszą wersję naszej aplikacji.
Po raz pierwszy udostępniliśmy ją prawie 2 lata temu i stale ją rozwijamy.

Dzięki niej:

  • wygodnie zapłacisz telefonem
  • szybko potwierdzisz operacje dzięki mobilnej autoryzacji
  • zaplanujesz i wyślesz przelewy,
  • masz kontrolę nad swoimi wydatkami

Aplikację pobierzesz, jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 4.4 lub iOS 9.0 (lub nowsze).



Dowiedz się więcej o aplikacji mobilnej



 

AppStore Google play

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem


Nota prawna:

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android). Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł!
Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 4.4 lub iOS 9.0 (lub nowsze).
Szczegółowe informacje o płatnościach telefonem znajdziesz w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Apple Pay, który dostępny jest na https://www.mbank.pl/apple-pay oraz w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach GooglePay, który dostępny jest na
https://www.mbank.pl/indywidualny/aplikacja-i-serwis/platnosci/google-pay/