Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka nowości. Już wkrótce w naszej aplikacji mobilnej:
- zapłacisz zbliżeniowo BLIKIEM
- wybrane operacje potwierdzisz swoim odciskiem palca lub skanem twarzy (na początku z tego typu potwierdzania transakcji skorzystasz dla wybranych przelewów i wniosków – w ramach nowego limitu. Jeśli Twoja transakcja przekroczy wskazany przez nas limit kwotowy, potwierdzisz ją standardową metodą).
Obie usługi włączysz i wyłączysz samodzielnie w ustawieniach aplikacji mobilnej. Przy niektórych transakcjach nadal możemy prosić Cię o PIN lub potwierdzenie operacji kodem BLIK.
Informację od kiedy skorzystasz z nowych usług zamieścimy na naszej stronie internetowej.
Karty kredytowe
- Teraz, oprócz rachunku bieżącego, możesz wybrać rachunek techniczny do spłaty swojej karty kredytowej.
Informację, od kiedy skorzystasz z tego rozwiązania, umieścimy na naszej stronie internetowej.
- Nie będziemy ponowie wysyłać karty, jeśli jej nie odbierzesz (musisz ją zamówić ponownie). Dlatego jeśli zbliża się koniec ważności Twojej karty lub zamawiasz nową, zaloguj się na swoje konto i zaktualizuj adres.
Karty do konta
- Nie będziemy ponowie wysyłać karty, jeśli jej nie odbierzesz (musisz ją zamówić ponownie). Dlatego jeśli zbliża się koniec ważności Twojej karty lub zamawiasz nową, zaloguj się na swoje konto i zaktualizuj adres.
Aktualizacja danych banku
- W tym roku zmieniła się wysokość naszego kapitału zakładowego i numer wydziału sądu rejestrowego.
- 20 listopada 2020 r. zmienił się nasz adres.
Aktualne dane znajdziesz na naszej stronie oraz w dokumentach, które opisaliśmy w wykazie.
Zmiany porządkowe
Dla Twojej wygody łączymy regulaminy usług Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay i FitBit Pay. Wszystkie zapisy dotyczące tych płatności znajdziesz w Regulaminie korzystania z kart płatniczych za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Te i inne nowości wpływają na treść regulaminów, cennika i Tabel oprocentowania. O wszystkich zmianach w dokumentach przeczytasz w wykazach zmian.