powrót

Całodobowy Ekspert online

Miło nam poinformować, że od 30 czerwca 2013 r. klienci logujący się do nowego serwisu transakcyjnego mBanku mogą korzystać z Eksperta online, dzięki któremu umożliwiamy całodobową pomoc Eksperta przez nawiązanie rozmowy video, połączenie głosowe czy rozmowę na czacie.  

Funkcja „wirtualnej placówki” łączy dotychczasowe kanały dostępu, czyli mLinię, placówkę oraz tradycyjny czat w formie tekstowej i umożliwia klientom nieograniczoną dostępność eksperta wobec tradycyjnego modelu obsługi w bankowym oddziale. Dodatkowo, możliwość prezentacji materiałów multimedialnych na ekranie klienta jest przewagą wobec kontaktu wyłącznie na drodze telefonicznej.

Rozmowy z Ekspertem online w mBanku są dostępne bez dodatkowych opłat, przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu z poziomu serwisu transakcyjnego przez trzy rodzaje połączeń z konsultantem:

- rozmowę wideo,
- rozmowę audio,
- czat w formie tekstowej.

 Każdy Klient banku, który zaloguje się do serwisu i w ten sposób dokona identyfikacji, może skorzystać z pomocy doradców w dwóch podstawowych kategoriach:

- Pomoc w obsłudze - pomoc w realizacji dyspozycji i operacji na rachunkach,
- Nowe produkty - składanie wniosków i informacje o ofercie banku.

Po wyborze tematu rozmowy, klientom prezentowane będą podpowiedzi dotyczące najczęściej zadawanych pytań w danej kategorii, wraz z przypisanymi linkami do wniosków pozwalających na samodzielną realizację dyspozycji. Jeśli jednak żadna z opcji nie będzie klientowi odpowiadać, może nawiązać połączenie z pracownikiem. Klienci korzystający z oferty Premium, będą mogli połączyć się również bezpośrednio z przypisanym do ich obsługi konsultantem, realizując zlecenia za jego pośrednictwem.

Rozmowa wideo

Rozmowa wideo jest połączeniem z wykorzystaniem dźwięku oraz kamery internetowej.
Korzystanie z usługi video nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania, wystarczy kamera internetowa mikrofon, głośnik czy słuchawki oraz standardowa wtyczka w przeglądarce Microsoft Silverlight. Domyślnie, klient łączący się z Ekspertem online ma wyłączoną kamerę - zachowuje jednak widok konsultanta. W każdej chwili można  jednak zmienić ustawienia i włączyć przekaz wideo ze swojej strony.

Rozmowa audio


Po nawiązaniu połączenia przez rozmowę audio, klient zobaczy ekran z wizerunkiem Eksperta online, z którym prowadzi rozmowę oraz jego imię i nazwisko. Dzięki tej formie komunikacji, konsultant pomoże w realizacji wszystkich dyspozycji i operacji finansowych realizowanych za pośrednictwem mLinii.

Czat w formie tekstowej


W  trakcie rozmowy tekstowej konsultant może przekazać zalogowanemu klientowi informacje na temat posiadanych produktów, np. saldo rachunku, historię operacji czy limity autoryzacyjne dla posiadanych kart. Lista dyspozycji, jakie można złożyć za pośrednictwem tego kanału jest ograniczona w stosunku do pozostałych kanałów, jednak klient jest w stanie uzyskać pełen zakres informacji o swoim koncie czy finansach
 

Oczywiście wybór kanału przez klienta jest całkowicie dowolny i zależny od indywidualnych preferencji. Pamiętać jednak należy o zakresie informacji, jaki klient jest w stanie uzyskać przez dane połączenie z konsultantem.
Opłaty za realizację poszczególnych operacji są zgodne z Taryfą Opłat i Prowizji dla dyspozycji wykonywanych za pośrednictwem kanału zdalnego Konsultant mLinii/Ekspert online.


Dowiedz się więcej o usłudze Ekspert online w mBanku…
 

Tagi:

mBank, edukacja