powrót

mBank na marketingowym polu bitwy!

W sobotę 10 maja 2014 r. teren miasta Łodzi przerodził się w pole marketingowych walk gry miejskiej Marketing Challenge. To cyklicznie odbywająca się impreza organizowana przez studenckie koło naukowe MarkeTEAM, a mBank po raz kolejny został partnerem strategicznym turnieju dla studentów z całej Polski.

Marketing Challenge opiera się na studium przypadków, rozwiązywanych przez 3-osobowe zespoły przy okazji poruszania się po różnych lokalizacjach na terenie Łodzi. Tegoroczna,  8. już edycja wydarzenia, organizowanego przez koło naukowe MarkeTEAM, dotyczyła wojen marketingowych. Uczestnicy przekonali się, że marketing, szczególnie w obecnych czasach, ma charakter wojenny ze względu na ciągłą i nierzadko ostrą walkę konkurencyjną. Obszary tematyczne zadań dotyczyły przede wszystkim zagadnień z zakresu strategii marketingowych, marketingu partyzanckiego czy też grywalizacji oraz pozwalały na wykorzystanie wcześniej zdobytej wiedzy w praktyce. Na mapie marketingowego pola bitwy nie zabrakło również centrali mBanku. W łódzkim Centrum Biznesu gościliśmy ok. 90 studentów, których zadaniem było opracowanie planu kampanii marketingowej dowolnego konta mBanku, uwzględniając grupę docelową, różne formy i kanały przekazu, hasło przewodnie oraz motyw komunikacji marketingowej. Większość studentów zdecydowała się na pracę nad izzyKONTEM oraz eKontem dla młodych, zapewne dlatego że sami najlepiej znają oczekiwania grup docelowych tych produktów. W trakcie 20-minutowej burzy mózgów, zespoły generowały różne pomysły dotyczące kampanii oraz przygotowywały materiały graficzne do zadania. Każda z drużyn musiała finalnie zaprezentować wypracowaną koncepcję przed jury, które składało się z przedstawicieli banku oraz koła MarkeTEAM. Zadanie mBankowe pozwalało drużynom na zebranie aż 30 punktów, które osadzone w motywie przewodnim gry, stawały się zdobytymi sztukami broni. Wyniki poszczególnych zespołów zależały od poziomu prezentowanego poziomu merytorycznego, pomysłowości oraz jakości prezentacji.

Pole marketingowych walk gry miejskiej Marketing Challenge - mBank

Marketing Challenge to doskonała szansa dla uczestników nie tylko na rozwój w obszarze marketingu, ale jednocześnie świetna zabawa i niezapomniane wydarzenie. mBank, który lubi innowacje oraz docenia potencjał młodych osób, chętnie angażuje się w wydarzenia tego typu, wspierając tym samym działania edukacyjne studentów.

mbank - pole marketingowych walk gry miejskiej Marketing Challenge

mBank po raz kolejny został partnerem strategicznym turnieju dla studentów z całej Polski