W związku z pracami modernizacyjnymi, w nocy z 5 na 6 kwietnia (z wtorku na środę) w godzinach 2:00 - 4:30 nie zapłacisz kartą, nie wypłacisz gotówki z bankomatu oraz nie skorzystasz z wpłatomatu.
W godzinach 01:30 – 05:00 nie zalogujesz się także na swoje konto w internecie i w aplikacji mobilnej.
Dzwoniąc na mLinię oraz kontaktując się za pośrednictwem Eksperta online uzyskasz informacje o naszej ofercie, jednak nie zrealizujesz operacji.
Przerwa dla klientów Private Banking
W godzinach 2:00 - 4:30 nie będą działały również karty dla klientów Private Banking, a dostęp do serwisu transakcyjnego nie będzie możliwy w godzinach 01:30 – 05:00. Centrum Telefoniczne Private Banking będzie w tym czasie działać w trybie informacyjnym. W przypadku pytań prosimy o kontakt z dedykowanym doradcą.
Przerwa dla klientów z obszaru MSP i Korporacje
W godzinach 2:00 - 4:30 nie będą działały także karty dla klientów obsługiwanych w ramach MSP i korporacje. Pozostałe kanały dostępu, w tym mBank CompanyNet będą działały bez zmian.
Prosimy o wyrozumiałość oraz wykonanie wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.