Stale chcemy dostarczać Ci usługi i rozwiązania najwyższej jakości. Z tego powodu musimy modernizować nasze systemy, dlatego w weekend z 18 na 19 listopada br. wyłączymy bank. Wykorzystamy jednak tę okazję do wprowadzenia zmian, które pozwolą nam rozwijać produkty i usługi, z których korzystasz w banku.
Zobacz co i w jakich godzinach nie będzie działało:
- BLIK i przelewy ekspresowe
Od godziny 00.00 do 2.00 nie zrealizujesz przelewu na telefon BLIK oraz przelewu ekspresowego. Usługi będą niedostępne w serwisie transakcyjnym i na urządzeniach mobilnych.
- Karty
W godzinach 2.10 – 7.15 nie zapłacisz kartą i nie wypłacisz gotówki z bankomatu. Za zakupy w internecie nie zapłacisz w godzinach 2.10 – 9.00.
- Serwis transakcyjny i aplikacja mobilna
Pomiędzy godziną 2.10 – 9.00 nie zalogujesz się na swoje konto w internecie oraz w aplikacji mobilnej. W tym samym czasie nie złożysz żadnego wniosku.
- mLinia
Podczas przerwy nie mamy wglądu w Twoje dane związane z bankiem, dlatego w tym czasie nie zrealizujesz żadnej operacji.
- eMakler i maklerskie aplikacje mobilne
18 listopada w godzinach 6.55 – 14.00 nie zalogujesz się do eMaklera i maklerskich aplikacji mobilnych.
Jak możesz się przygotować?
Prosimy, wszystkie ważne przelewy zleć wcześniej. Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wypłać gotówkę.
Przerwa dla klientów z obszaru MSP i Korporacje
Od godziny 00.00 do 2.00 nie skorzystasz z serwisu transakcyjnego mBank CompanyNet.
W godzinach 2.10 – 7.15 nie będą działały także karty dla klientów obsługiwanych w ramach MSP i korporacje. Za zakupy w internecie nie zapłacisz w godzinach 2.10 – 9.00.