Chcemy dostarczać Ci usługi i rozwiązania najwyższej jakości. Dlatego systematycznie modernizujemy nasze systemy. W najbliższym czasie, będziemy to robić w weekend z 17 na 18 lutego br. Wyłączymy wtedy na kilka godzin bank.
Zobacz co i w jakich godzinach nie będzie działało:
- Karty
Sklepy stacjonarne, restauracje, bankomaty – mogą pojawić się chwilowe problemy z korzystaniem z karty w tych miejscach. Jeśli zdarzy się, że karta nie zadziała, poczekaj moment i spróbuj ponownie.
Płatność kartą w internecie – nie będzie możliwa między godziną 2.30 i 10.00.
- Serwis transakcyjny i aplikacja mobilna
Pomiędzy godziną 2.30 – 10.00 nie zalogujesz się na swoje konto w internecie oraz w aplikacji mobilnej. W tym samym czasie nie złożysz żadnego wniosku.
- mLinia
Podczas przerwy nie mamy wglądu w Twoje dane związane z bankiem, dlatego w tym czasie nie zrealizujesz żadnej operacji.
Jak możesz się przygotować?
Prosimy, wszystkie ważne przelewy zleć wcześniej.
Przerwa dla klientów z obszaru MSP i Korporacje
W godzinach 2.30 – 9.00 nie będą działały karty dla klientów obsługiwanych w ramach MSP i korporacje. W tym czasie nie wypłacisz gotówki z bankomatu, nie zapłacisz za zakupy w sklepie oraz za zakupy online.