powrót

Masz telefon z systemem Android w wersji 7.0? Zaktualizuj ją, żeby dalej korzystać z aplikacji mBanku

Od 12 czerwca br., jeśli chcesz nadal korzystać z aplikacji mobilnej mBanku, mBank Token lub mJunior musisz zaktualizować oprogramowanie Android na swoim urządzeniu mobilnym (np. smartfonie, tablecie) do wersji minimum 8.0. Taką zmianę wprowadzamy ze względu na bezpieczeństwo Twoich danych i pieniędzy.

Co się z tym wiąże?

Po zmianie nie zalogujesz się na swoje konto w aplikacji mobilnej. Jeśli korzystasz z mobilnej autoryzacji, stracisz też możliwość potwierdzania swoich operacji zlecanych np. w serwisie transakcyjnym.

Co możesz zrobić?

By korzystać z najnowszej wersji naszej aplikacji, zaktualizuj system operacyjny swojego urządzenia. Jeśli Twoje urządzenie nie spełnia wymogów producenta systemu Android, zmień go na nowszy. Jeśli nie masz takiej możliwości, rozważ zmianę sposobu autoryzacji na hasła SMS, by potwierdzać swoje operacje w serwisie transakcyjnym.

Co dla mnie oznacza, jeśli do 12 czerwca  nie zaktualizuję systemu urządzenia lub nie wymienię urządzenia?
Od 12 czerwca br. nie zalogujesz się na swoje konto w aplikacji mobilnej mBanku,  aplikacji mBank Token i mBank Junior. Jeśli korzystasz z mobilnej autoryzacji, stracisz też możliwość potwierdzania swoich operacji w serwisie transakcyjnym.
Aby móc się nadal logować do serwisu transakcyjnego pamiętaj, aby przed 12 czerwca odłączyć aplikację od konta oraz zmienić sposób autoryzacji na hasła SMS. Dzięki temu zalogujesz się do serwisu i zachowasz możliwość potwierdzania operacji.

Jak odłączyć aplikację od konta?

Zaloguj się do aplikacji mobilnej. Kliknij w ikonę koła zębatego, a następnie w sekcji dostęp do banku kliknij odłącz.

Dlaczego to robimy?
Zależy nam na Twoim bezpieczeństwie. Dlatego rekomendujemy aktualizację oprogramowania urządzenia do najnowszej wersji, lub też wymianę urządzenia na takie z nowszą wersją systemu Android.
 
 

Pamiętaj. Aplikacja mobilna mBanku to nie tylko stały, ale przede wszystkim bezpieczny dostęp do konta. Dzięki aplikacji mobilnej możesz korzystać z takich rozwiązań jak mobilne potwierdzenie tożsamości pracownika czy potwierdzenie jednorazowego dostępu, gdy logujesz się do serwisu transakcyjnego z urządzenia, które nie jest oznaczone przez Ciebie jako zaufane.



Zawsze aktualizuj aplikację do najnowszej wersji. Dzięki temu będziesz mieć najnowsze funkcje oraz zabezpieczenia. Jeśli do 12 czerwca nie zaktualizujesz aplikacji do wersji m.in. 3.76, wtedy poprosimy Cię o to podczas próby zalogowania się do aplikacji lub jej aktywacji.


Chcę wiedzieć więcej o bezpieczeństwie mojego konta. Gdzie mogę znaleźć takie informacje?
Nasi pracownicy, każdego dnia, czuwają nad tym by zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa naszych usług. Najnowsze informacje m.in. o tym jakie metody stosują oszuści, przesyłamy naszym klientom m.in. w komunikatach w aplikacji mobilnej, ale również w serwisie transakcyjnym, na naszej stronie mbank.pl oraz na naszych kontach w mediach społecznościowych. Najważniejsze informacje znajdziesz również na specjalnej stronie poświęconej bezpieczeństwu pod adresem mbank.pl/bezpieczeństwo.

 

 

Nota prawna
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery (dla telefonów Huawei). Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł, szczególnie z wiadomości otrzymanych w sms-ie, czy na komunikatorze! Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek