Chcemy dostarczać Ci usługi i rozwiązania najwyższej jakości, dlatego systematycznie modernizujemy nasze systemy. W najbliższym czasie, będziemy to robić w weekend z 10 na 11 sierpnia br. Wyłączymy wtedy na kilka godzin bank.
Zobacz co i w jakich godzinach nie będzie działało:
- przelewy BLIK i ekspresowe
Krajowa Izba Rozliczeń przeprowadzi prace rozwojowe swoich systemów, dlatego od godziny 00.30 nie zrealizujesz przelewu na telefon BLIK i przelewu ekspresowego. Usługi będą niedostępne zarówno w serwisie transakcyjnym, jak i na urządzeniach mobilnych. Nie skorzystasz z nich do zakończenia naszej przerwy, tj. 9.00.
- karty
Przez całą noc zapłacisz kartą w sklepach stacjonarnych, restauracjach, skorzystasz z bankomatu. Płatność kartą w internecie nie będzie możliwa między godziną 2.05 a 9.00.
- serwis transakcyjny i aplikacja mobilna
Między godziną 2.05 a 9.00 nie zalogujesz się również na swoje konto w internecie oraz aplikacji mobilnej. W tym samym czasie nie złożysz żadnego wniosku.
- mLinia
Podczas przerwy nie mamy wglądu w Twoje dane związane z bankiem, dlatego w tym czasie nie zrealizujesz żadnej operacji.
Jak możesz się przygotować?
Prosimy, wszystkie ważne przelewy zleć wcześniej.
Przerwa dla klientów z obszaru MSP i Korporacje
Płatność kartą w internecie – nie będzie możliwa między godziną 2.05 i 9.00. W tym czasie zapłacisz kartą w sklepach stacjonarnych, restauracjach, skorzystasz z bankomatu.