powrót

Ważne informacje dla klientów poszkodowanych przez powódź

Skutki powodzi dotyczą wielu aspektów naszego życia. Związane są także z różnego rodzaju formalnościami, które będziecie musieli w najbliższym czasie załatwić. Aby choć trochę Wam to ułatwić, w tym miejscu zebraliśmy najważniejsze informacje, które dotyczą Waszej relacji z bankiem – działania placówek, spłaty kredytów, zgłoszenia szkody dotyczącej ubezpieczenia, które kupiliście za naszym pośrednictwem.  


Nieczynne placówki
Niektóre placówki i bankomaty na terenach dotkniętych przez powódź są chwilowo niedostępne - dotyczy to przede wszystkim Kłodzka i Nysy. Postaramy się je otworzyć jak najszybciej, gdy tylko sytuacja w tym obszarze się uspokoi.

Aktualną listę oddziałów, które działają bez utrudnień, znajdziecie tutaj.

Jeżeli placówka, z której wsparcia korzystałeś jest zamknięta, a Ty nie masz jeszcze dostępu do serwisu transakcyjnego czy aplikacji mobilnej, w których możesz samodzielnie wykonać większość czynności bankowych, tutaj sprawdzisz, jak to zrobić:

Większość operacji możesz też zlecić za pomocą konsultanta mLinii.


Spłata kredytu  
Jeśli obawiasz się, że możesz mieć problem z poprawnym regulowaniem swoich zobowiązań kredytowych skontaktuj się z nami - zadzwoń na mLinię lub porozmawiaj z doradcą w placówce. Możemy Ci zaoferować różnego rodzaju rozwiązania pozwalające na zawieszenie płatności. Są one dopasowywane do indywidualnej sytuacji.  
Do części z Was, tych u których już teraz widzimy problem z terminową płatnością, wyślemy też wiadomość mailową oraz komunikat w serwisie transakcyjnym z propozycją konkretnego wsparcia.  


Zgłoszenie szkody dotyczące samochodu lub nieruchomości  
Przede wszystkim zrób zdjęcie uszkodzeń i przygotuj ich listę – ta dokumentacja będzie Ci potrzebna do zgłoszenia szkody. Gdy już ją będziesz miał, możesz zacząć sprzątanie nieruchomości czy jej remont. Podobnie w przypadku samochodu – jeśli nie został całkowicie zniszczony - możesz rozpocząć naprawę. Nie musisz z tym czekać do czasu zgłoszenia szkody ani wizyty likwidatora. Dokumentacją dla ubezpieczyciela będą zdjęcia.


Do zgłoszenia szkody przygotuj:

  • numer polisy,
  • numer rachunku bankowego,
  • dokumentację zdjęciową.

Gdzie zgłosić szkodę – dotyczy ubezpieczeń kupionych w mBanku
 

UNIQA

  • wypełnij formularz
  • zadzwoń pod numer: 22 589 9263

(numer przeznaczony do zgłaszania szkód, które wynikają z sytuacji pogodowej)
 
GENERALI

  • wypełnij formularz na stronie: www.generali.pl   
  • zadzwoń pod numer: 913 913 913
  • prześlij zgłoszenie mailem: szkody@generali.pl
  • zgłoś szkodę w placówce Generali  

Zgłaszając szkodę powiedz, że jest to ubezpieczenie do kredytu w mBanku.  
 
ALLIANZ

  • wypełnij formularz na stronie www.allianz.pl  
  • zadzwoń pod numer: 224 224 224
  • zdjęcia możesz przesłać przez aplikację Asystent Szkody (jeśli w trakcie rejestracji szkody otrzymasz link) lub mailem na: szkody@allianz.pl - w temacie wpisz numer szkody)

 
Co, gdy ubezpieczenie jest zabezpieczone cesją.
Nie musisz dodatkowo kontaktować się z nami. Ubezpieczyciel zrobi to za Ciebie. W zależności od stopnia uszkodzenia nieruchomości, podejmowane są dalsze działania, które mogą polegać na spłacie kredytu z pieniędzy z ubezpieczenia lub przelaniu pieniędzy na Twoje konto, by mógł rozpocząć się remont.