Szanowni Klienci,
w nawiązaniu do komunikatu na temat utrudnień w realizacji wypłat gotówkowych w bankomatach sieci Euronet uprzejmie informujemy, że w dniu 15.11.2013 r. do banku trafiły poprawne informacje z firmy Euronet na temat niesłusznie rozliczonych transakcji w bankomatach. Na tej podstawie możliwe jest przygotowanie zwrotów pieniędzy, które zostaną niezwłocznie zaksięgowane na rachunkach klientów. Środki będą dostępne w sobotę, 16.11.2013 r. po godz. 18:00.
Przypominamy, że z powodów niezależnych od mBanku, operator sieci Euronet nie zrealizował części wypłat gotówkowych m.in. klientów naszego banku. W praktyce mimo że bankomat nie wypłacał pieniędzy, bank otrzymywał informację, że wypłata została zrealizowana, co skutkowało standardową blokadą tej kwoty na rachunku oraz późniejszym rozliczeniem operacji.
Raz jeszcze przepraszamy klientów, których dotknęła ta sytuacja, za wszelkie niedogodności i konieczność oczekiwania na jej rozwiązanie. Zapewniamy, że bank realizował wszystkie dyspozycje tak szybko, jak to było możliwe, a więc niezwłocznie po otrzymaniu niezbędnych informacji od operatora bankomatów.
W przypadku pytań lub wątpliwości oraz w sytuacji, gdy Twoja transakcja nie została rozliczona poprawnie, prosimy o kontakt z mLinią pod numerem 801 300 800 lub pod adresem kontakt@mbank.pl. W takiej sytuacji bank podejmie natychmiastowy kontakt z firmą Euronet.
powrót
Utrudnienia w wypłatach z bankomatów Euronet - zwroty na rachunkach klientów