Uprzejmie informujemy, że mBank nie realizuje mailingu do swoich klientów, dotyczącego aktualizacji informacji na temat rachunku.
Jeśli użytkownik otrzyma komunikat o konieczności aktualizacji informacji na koncie, prosimy o niezwłoczny kontakt z bankiem oraz przeskanowanie komputera lub innych urządzeń programem antywirusowym. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że jedno z urządzeń, z którego klient loguje się do bankowości elektronicznej, zostało zainfekowanie wirusem typu Trojan. Otrzymanie maila (przykład poniżej) może wiązać się z próbą wyłudzenia danych osobowych.
Poniżej przykładowy komunikat wraz z treścią, wysyłany z adresu udającego nie istniejący w mBanku alias: service.noreply@mbank.pl
Treść:
Szanowny Kliencie nasz system zabezpieczen wykrył niezwykłej aktywnosci na koncie aby ja odzyskac musisz zaktualizowacinf na koncie
1. kliknij w ponizszy link i otwórz bezpieczne okno przeglądarki
2. potwierdz ze jesteswłascicielem konta, a nastepniepostepuj zgodnie z instrukcją
3. potwierdzic wszystkie informacje
4. dostep do konta jak zwykle
Poniżej link
aktualizowac teraz
powazaniem
mBank
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących tej lub innej korespondencji do dyspozycji klientów są doradcy mBanku, dostępni są pod całodobowym numerem mLinii: 801 300 800 oraz w placówkach na terenie całej Polski.
Zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej.
powrót
mBank nie realizuje mailingu do swoich klientów, dotyczącego aktualizacji informacji