W App Store dostępna jest już nowa, poprawiona wersja aplikacji 2.0.2 dla systemu iOS.
------
Informujemy, że najnowsza wersja aplikacji mobilnej na iOS zawiera błąd (aktualizacja z 4 maja br.) uniemożliwiająca potwierdzanie operacji PIN-em.
Opisana sytuacja dotyczy przelewów oraz doładowań telefonu, a także akceptacji umowy dla kredytu udzielanego za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Po wpisaniu PIN-u, aplikacja wyłącza się. Zlecenie nie zostaje realizowane.
Utrudnienia dotyczą klientów, którzy posiadali już wcześniejszą wersję aplikacji (2.0.0) i zaktualizowali ją do wyższej wersji (2.0.1). U klientów, którzy zainstalowali aplikację po raz pierwszy, problem nie występuje.
W celu przywrócenia poprawności funkcjonowania aplikacji zaleca się:
– rozparowanie i ponowne sparowanie ostatniej aktualizacji aplikacji 2.0.1, lub
– odinstalowanie i ponowne zainstalowanie ostatniej aktualizacji aplikacji 2.0.1.
Trwają prace nad nową, poprawioną wersją aplikacji. O jej wprowadzeniu poinformujemy na naszej stronie internetowej.
Przepraszamy za utrudnienia