powrót

mBank ostrzega przed fałszywymi wiadomościami email dotyczącymi zablokowania rachunku

Informujemy, że mBank nie wysyła wiadomości email dotyczących zablokowania rachunku oraz konieczności jego odblokowania.

Jeśli użytkownik otrzyma na swój adres mailowy informację o tymczasowym zablokowaniu dostępu do serwisu transakcyjnego ze względów bezpieczeństwa oraz konieczności odblokowania rachunku poprzez kliknięcie w podany w mailu link, prosimy o zignorowanie otrzymanej wiadomości oraz przeskanowanie komputera lub innych urządzeń programem antywirusowym.

Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że jedno z urządzeń, z którego klient loguje się do bankowości elektronicznej, zostało zainfekowanie wirusem typu Trojan. Otrzymanie maila (przykład poniżej) może wiązać się z próbą wyłudzenia danych osobowych.
Jednocześnie przypominamy, że bank nigdy nie prosi w korespondencji mailowej o podawanie żadnych danych osobowych/autoryzacyjnych/innych.

mBank nie realizuje mailingu dotyczącego zablokowania rachunku
mBank nie realizuje mailingu dotyczącego zablokowania rachunku
mBank nie realizuje mailingu dotyczącego zablokowania rachunku

W przypadku wypełnienia powyżej podanych danych należy skontaktować się z mLinią pod numerem 801300800 lub 0426300800.