Informujemy, że mBank nie wysyła wiadomości email dotyczących zablokowania rachunku oraz konieczności jego odblokowania.
Jeśli użytkownik otrzyma na swój adres mailowy informację o tymczasowym zablokowaniu dostępu do serwisu transakcyjnego ze względów bezpieczeństwa oraz konieczności odblokowania rachunku poprzez kliknięcie w podany w mailu link, prosimy o zignorowanie otrzymanej wiadomości oraz przeskanowanie komputera lub innych urządzeń programem antywirusowym.
Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że jedno z urządzeń, z którego klient loguje się do bankowości elektronicznej, zostało zainfekowanie wirusem typu Trojan. Otrzymanie maila (przykład poniżej) może wiązać się z próbą wyłudzenia danych osobowych.
Jednocześnie przypominamy, że bank nigdy nie prosi w korespondencji mailowej o podawanie żadnych danych osobowych/autoryzacyjnych/innych.
W przypadku wypełnienia powyżej podanych danych należy skontaktować się z mLinią pod numerem 801300800 lub 0426300800.
powrót
mBank ostrzega przed fałszywymi wiadomościami email dotyczącymi zablokowania rachunku