Nowy rok dla mBanku rozpoczął się pozytywnie. Miło nam poinformować, że mBank po raz kolejny został uhonorowany przez klientów, w IX edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi, prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2016.
Jak działa badanie? Wyróżnienie jest corocznie przyznawane firmom, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na 2016 rok.
W gronie nagrodzonych znalazły się przedsiębiorstwa, które są liderami w swoich branżach, a przyznane zostały na podstawie głosów największej w Polsce społeczności konsumentów, korzystającej z portalu www.jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej.
W tym roku oprócz badania jakości obsługi sprawdzono również, które produkty są polecane przez klientów korzystających z oferty instytucji finansowych. mBank oprócz Gwiazdy Jakości Obsługi 2016, w kategorii „Banki”, zdobył Gwiazdę Jakości Obsługi za najlepsze Konto Osobiste.
Gala Jakości Obsługi 2016 odbędzie się 15 marca 2016 r., podczas „Światowego dnia konsumenta” w Business Centre Club w Warszawie, wówczas uhonorowani zostaną laureaci programu.