Miło nam poinformować, że właśnie uruchomiliśmy nową usługę przelewów na numer telefonu w BLIK. Funkcja ta polega na natychmiastowym przesyłaniu pieniędzy z rachunku bankowego jednego użytkownika na rachunek innego, z wykorzystaniem numerów telefonu uczestników transakcji. Usługa dotyczy wszystkich osób, które są klientami banku będącego członkiem systemu BLIK.
Główną zaletą przelewów za pomocą numeru telefonu w BLIK są szybkość i wygoda. Przelewy bowiem działają na zasadzie zleceń ekspresowych. Nie trzeba znać również numeru rachunku odbiorcy - wystarczy wyłącznie numer jego telefonu. Usługa jest całkowicie bezpłatna.
Jak odebrać przelew na numer telefonu?
Aby móc odbierać natychmiastowe przelewy z innych banków, niezbędna jest rejestracja w bazie powiązań BLIK. Zarejestrowany odbiorca, zobaczy zaksięgowaną kwotę przelewu na swoim koncie chwilę po potwierdzaniu operacji przez nadawcę. Odbiorca niezarejestrowany w bazie powiązań BLIK otrzyma natomiast sms z linkiem do strony mBanku. Na tej stronie będzie mógł odebrać przelew, podając numer swojego rachunku, w dowolnym banku. Przelew taki będzie realizowany standardowo, jak dotychczasowe przelewy na numer telefonu, realizowane za pomocą systemu Elixir.
Przelewy na numer telefonu w BLIK działają obecnie w Banku Millennium, Banku Zachodnim WBK, ING Banku Śląskim.
Uwaga. Usługa jest dostępna dla telefonów z systemem Android oraz iOS.
Jak przystąpić do uslugi, wykonać i odebrać przelew na numer telefonu dowiesz się TUTAJ
Zmiana regulaminu
W związku z udostępnieniem powyższej usługi informujemy, że zmianie ulega Regulamin usługi BLIK w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. Modyfikacje polegają na dodaniu w Rozdziale IV zapisów określających zasady realizacji przelewów na numer telefonu w BLIK.
Zobacz nowy Regulamin usługi BLIK w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.