powrót

Pierwsza społeczna kampania mBanku może zostać wyróżniona na 6 targach CSR

Bezpieczeństwo transakcji finansowych zależy zarówno od banku, jak i od klientów.
„Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!” to pierwsza w historii polskiej bankowości ogólnopolska kampania społeczna, zwracająca uwagę na kwestię bezpieczeństwa w internecie. Odbiorcami działań byli nie tylko klienci banku, ale także wszyscy użytkownicy internetu i bankowości elektronicznej.
W ramach akcji bank pokazywał nie tylko niebezpieczne praktyki, ale również wyjaśniał – m.in. za pośrednictwem strony mBank.pl/uwazniwsieci – dlaczego są one groźne i jak ich unikać. Kampania obrazowała co zdarza nam się robić w sieci, a czego normalnie nie zrobilibyśmy w realu. W ten sposób bank zwracał uwagę na fakt, że skoro pewne zachowania związane z bezpieczeństwem poza internetem wyglądają podejrzanie, to nie ma powodu, aby traktować je inaczej w sieci.

Kampania została wyróżniona przez kapitułę oceniająca edukacyjne działania biznesu w ramach 6 Targów CSR w Warszawie i znalazła się wśród 51 najlepszych projektów.
Teraz to Ty możesz wybrać, które z nominowanych inicjatyw zasługują na wyróżnienie jako Najbardziej znaczące edukacyjne działanie biznesu.

Jeśli uważasz, że edukacyjna kampania mBanku to ciekawy pomysł, wesprzyj nas głosem na: http://glosowanie.odpowiedzialnybiznes.pl/

Bądź uważny, dowiedz się więcej.