Na początku grudnia 2016 r. uruchomiliśmy pilotaż mobilnej autoryzacji. Nadchodzi czas jego zakończenia, który nastąpi w dniu 24.03.2017. Od tego momentu nie będzie możliwe złożenie wniosku o udział w pilotażu.
Co dalej z „testerami”?
Wszyscy klienci, którzy aktywowali mobilną autoryzację w dalszym ciągu będą mogli korzystać z nowego sposobu zatwierdzania operacji. Rezygnacja z mobilnej autoryzacji możliwa jest poprzez kontakt z mLinią mBanku.
Co dalej z mobilną autoryzacją?
Dzięki pilotażowi i Waszemu ogromnemu zaangażowaniu w testowanie nowej metody potwierdzania operacji udało się wykryć „choroby wieku dziecięcego”. Duża ilość Waszych cennych uwag i pomysłów na dalszy rozwój jest dla nas dużą inspiracją i część z nich na pewno doczeka się swoich realizacji. Za wszystkie uwagi serdecznie dziękujemy i liczymy na to, że będziecie z zadowoleniem potwierdzać operacje w aplikacji mobilnej :)
Jakie zmiany w mobilnej autoryzacji pojawią się w kolejnej wersji aplikacji mBanku i serwisie transakcyjnym?
Poza poprawkami technicznym zwiększającymi poprawność i stabilność rozwiązania w najbliższym czasie
w aplikacji i serwisie transakcyjnym znajdą się także takie zmiany jak:
- automatyczne odświeżanie listy powiadomień autoryzacyjnych
- możliwość rezygnacji z mobilnej autoryzacji bezpośrednio w serwisie transakcyjnym
- czytelniejszy układ informacji w szczegółach operacji
- usunięcie konieczności podawania PIN do odczytania powiadomienia autoryzacyjnego dla użytkowników korzystających z TouchID w iOS
- w historii autoryzacji prezentowany będzie status wykonania operacji w serwisie transakcyjnym. Jeśli operacja zostanie potwierdzona, ale nie wykona się – w historii operacji widoczny będzie status „odrzucona”.
Wraz z pojawieniem się aktualizacji aplikacji, wszyscy klienci otrzymają możliwość korzystania z mobilnej autoryzacji.
Na koniec serdecznie dziękujemy za oddanie swojego głosu na mobilną autoryzację.
Dzięki Wam otrzymaliśmy Nagrodę Specjalną Mobile Trends Awards 2016! :)