Forrester Research to globalna firma badawczo-doradcza, która sprawdza usługi banków w poszukiwaniu najbardziej innowacyjnych rozwiązań. Tym razem, firma Forrester przeanalizowała rozwiązania mobilne w 11 europejskich bankach. Badanie opierało się na ocenie stopnia realizacji potrzeb typowego użytkownika bankowości mobilnej w zakresie: dostępu do banku przez telefon, sposobu zarządzania środkami, dostępnych usługi i funkcji, wsparcia kontaktu z bankiem oraz komunikację z klientem.
Po tak szczegółowej analizie nasza aplikacja zajęła 2 miejsce, za hiszpańskim BBVA, otrzymując 85 punktów (na 100 możliwych). Średnia ocena badanych banków wynosi 69 punktów.
Jeszcze lepiej wypadła ocena w kategorii prostoty obsługi aplikacji. Zajęliśmy niekwestionowane pierwsze miejsce, znacząco wyprzedzając konkurentów i osiągając 19 punktów. Szczególnie pozytywne oceny przyznano nam za sposób prezentowania i przeglądania historii rachunku, łatwy dostęp do najczęściej używanych funkcji czy sposób realizacji przelewu.
Przypominamy, że w kwietniu 2017 r. oddaliśmy w Wasze ręce nową aplikacje mobilną – 3.0.
Co się zmieniło? Widocznie przebudowaliśmy nawigację, dzieląc ją na moduły (Pulpit, Płatności, Finanse, Profil). Dostęp do nich jest możliwy za pomocą dolnego menu, a pomiędzy poszczególnymi sekcjami przejdziesz po prostu przesuwając ekran w lewo/prawo.
Po uruchomieniu aplikacji można wpisać PIN, a dodatkowo, na telefonach z systemem Android, zalogować się za pomocą odcisku palca. Jednocześnie bez logowania pozostał dostęp do informacji o środkach na rachunku i karcie kredytowej, możliwość skorzystania z usługi BLIK czy mapy z bankomatami, wpłatomatami i placówkami mBanku.
Więcej o aplikacji
Badanie Forrester Research zostało przeprowadzone w lutym 2017 r., w związku z czym firma oceniała poprzednią wersję aplikacji mBanku.
powrót
mBank ma jedną z najlepszych bankowości mobilnych w Europie