W związku z unijnym rozporządzeniem dotyczącym ochrony danych osobowych, tzw. RODO dostosowujemy regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji klientów mBanku Hipotecznego S.A., obsługiwanych za pośrednictwem mBanku S.A.
Zmiana dotyczy zasad i trybu składania reklamacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych również bezpośrednio do Inspektora ochrony danych.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad i trybu przetwarzania danych osobowych zostały opisane w Pakiecie RODO, przygotowanym dla klientów mBanku Hipotecznego. Pakiet znajduje się na stronie internetowej, pod adresem: www.mhipoteczny.pl/rodo oraz na stronie internetowej pod adresem: www.mbank.pl/rodo.
Zapoznaj się z nowym regulaminem, który będzie obowiązywał od 19 czerwca br.
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji klientów mBanku Hipotecznego S.A.
powrót
Zmiany w regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji Klientów mBanku Hipotecznego