powrót

Zmiany w regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji Klientów mBanku Hipotecznego

W związku z unijnym rozporządzeniem dotyczącym ochrony danych osobowych, tzw. RODO dostosowujemy regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji klientów mBanku Hipotecznego S.A., obsługiwanych za pośrednictwem mBanku S.A.

Zmiana dotyczy zasad i trybu składania reklamacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych również bezpośrednio do Inspektora ochrony danych.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad i trybu przetwarzania danych osobowych zostały opisane w Pakiecie RODO, przygotowanym dla klientów mBanku Hipotecznego. Pakiet znajduje się na stronie internetowej, pod adresem:  www.mhipoteczny.pl/rodo oraz na stronie internetowej pod adresem: www.mbank.pl/rodo.

Zapoznaj się z nowym regulaminem, który będzie obowiązywał od 19 czerwca br.

Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji klientów mBanku Hipotecznego S.A.

Kategorie:

Oferta indywidualna

Tagi:

mBank, Regulamin, RODO