Zgodnie ze zmianami do ustawy o usługach płatniczych, łatwiej odzyskasz pieniądze po źle wysłanym przelewie.
Jeśli zrobisz błąd i wyślesz pieniądze na niewłaściwy rachunek, koniecznie zgłoś nam tę pomyłkę. W ciągu 3 dni roboczych od dnia powiadomienia nas o nieprawidłowym przelewie, poinformujemy odbiorcę przelewu, że ma obowiązek zwrotu pieniędzy.
Odbiorca przelewu ma 1 miesiąc od dokonania zgłoszenia błędnej transakcji by zwrócić pieniądze. Następnie pieniądze trafią na specjalny nieoprocentowany rachunek techniczny (rachunek otworzymy wyłącznie na potrzeby tego procesu). Wtedy już prosta droga do odzyskania pieniędzy. Z rachunku technicznego środki w ciągu jednego dnia roboczego trafią na Twoje konto.
Za przelew do Ciebie nie pobierzemy żadnych opłat.
Jak możesz zgłosić nam problem?
Zrobisz to w naszej placówce lub na mLinii.
Co jeżeli odbiorca omyłkowego przelewu nie zechce dobrowolnie zwrócić Ci pieniędzy?
Zgodnie z nowym prawem, mamy obowiązek przekazać Ci niezbędne dane nieuczciwego odbiorcy, a Ty będziesz mógł wystąpić do sądu z powództwem, by odzyskać pieniądze.
powrót
Teraz łatwiej odzyskasz pieniądze po źle wysłanym przelewie