powrót

Dostępność placówek, mKiosków i mLinii

W związku z zagrożeniem koronawirusem i wytycznymi władz, niektóre placówki mBanku pracują inaczej niż zwykle. W tym czasie rekomendujemy skorzystanie z aplikacji mobilnej lub serwisu transakcyjnego. Gwarantują one dostęp do pieniędzy przez całą dobę. Sprawdź, jak wygodnie korzystać z mBanku.

 

Placówki detaliczne

Nasze placówki detaliczne, również w centrach handlowych, otwarte są krócej. Może się też zdarzyć, że któraś z nich jest tymczasowo zamknięta. Dlatego jeśli nie musisz, zrezygnuj z wizyty. Wybierz aplikację, serwis transakcyjny lub zadzwoń do nas. Sprawdź, jak wiele zrobisz, nie wychodząc z domu.

 

Nasze bankomaty i wpłatomaty pozostają dostępne. Polecamy jednak wygodne i bezpieczne płatności bezgotówkowe. Sprawdź, co proponujmy.

 

Jeśli wybierasz się do placówki, sprawdź wcześniej czy jest otwarta. Zrobisz to tutaj.

 

mKioski

Wszystkie mKioski (tzw. wyspy zlokalizowane w centrach handlowych) są do odwołania zamknięte.

 

Oddziały i biura korporacyjne

Oddziały korporacyjne banku pracują bez zmian. Otwarte są w tych samych godzinach co dotychczas. Ale zamknęliśmy dwa biura korporacyjne w Koninie i Legnicy. Klientów, którzy obsługiwani byli w tych punktach zapraszamy do najbliższego oddziału.

 

mLinia

Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń na mLinię: 801 300 800 lub 42 6 300 800. Ze względu na większą niż zwykle liczbę połączeń, wyłączyliśmy czasowo opcję wideo i czat.

 

Specjalna infolinia dla firm

Dodatkowo, uruchomiliśmy specjalną infolinię dla klientów firmowych. Pod numerem: 22 100 45 43 możesz porozmawiać z księgowymi (w godzinach 9.00-17.00).

 

W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, wprowadziliśmy dodatkowe zasady obsługi we wszystkich naszych placówkach:

  • Poczekaj na swoją kolej. W placówce może przebywać jedna osoba przy jednym stanowisku obsługowym. Nie obsługujemy klientów w salkach. Pozostałych klientów prosimy, żeby poczekali na zewnątrz. Miejsce, za które nie można wchodzić bez zaproszenia od pracownika banku jest oznakowane.
  • Zgodnie z zaleceniami władz, w godzinach 10:00–12:00 obsługujemy wyłącznie klientów powyżej 65. roku życia.
  • Transakcja gotówkowa? Wybierz bankomat lub wpłatomat. Na bieżąco serwisujemy urządzenia. Jeśli zaawizowałeś już swoją wypłatę – zapraszamy do kasy.
  • Nie przychodź, gdy jesteś chory lub obowiązuje Cię kwarantanna. Stosuj się do zaleceń władz. Klienta, który kaszle, kicha poprosimy, aby nie wchodził do placówki.

 

 

Uważaj też na fałszywe SMS-y i maile o koronawirusie

Cyberprzestępcy próbują wykorzystać sytuację związaną z zagrożeniem koronawirusem! Dlatego uważaj na fałszywe informacje. Na przykład takie jak ta, że „na mocy specjalnych rozporządzeń prawnych bank może przekazać część Twoich środków do rezerw państwowych” lub że musisz opłacić specjalne składki, tutaj przeczytasz więcej.