Bez względu na sytuację, chcemy dostarczać Wam usługi i rozwiązania najwyższej jakości. Dlatego czasem musimy modernizować nasze systemy. Wymaga to przerwy w dostępie do naszych serwisów. Zrobimy ją w najbliższy weekend, tj. z 28 na 29 marca br.
Pamiętajcie, że w tym czasie zmieniamy czas z zimowego na letni. Wszystkie godziny naszej niedostępności podajemy dla czasu letniego.
Zobacz co i w jakich godzinach nie będzie działało:
- Karty
W godzinach 03:30 – 08:00 nie zapłacisz kartą, nie wypłacisz gotówki z bankomatu oraz nie skorzystasz z wpłatomatu.
- Serwis transakcyjny
Między godziną 03:30 – 10:00 nie zalogujesz się na swoje konto w internecie. Nie złożysz też żadnego wniosku między godziną 3:00 – 11:00.
- Aplikacja mobilna
Z aplikacji mobilnej nie skorzystasz w godzinach 3:30 – 10:00.
- mLinia
Podczas przerwy nie mamy wglądu w Twoje dane związane z bankiem, dlatego w tym czasie nie zrealizujesz żadnej operacji.
Jak możesz się przygotować?
Prosimy, wszystkie ważne przelewy zleć wcześniej. Sprawdź, jak wiele zrobisz, nie wychodząc z domu. #bankujezdomu
Prosimy Was o wyrozumiałość.
Przerwa dla klientów z obszaru MSP i Korporacje
W godzinach 03:30 – 08:00 nie będą działały także karty dla klientów obsługiwanych w ramach MSP i
korporacje. Pozostałe kanały dostępu, w tym mBank CompanyNet będą działały bez zmian.