Obecnie większość swoich spraw załatwiasz szybko i wygodnie w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej. Rozumiemy jednak, że czasem potrzebujesz porozmawiać ze swoim doradcą. Już niedługo zrobisz to na spotkaniu wideo, bez wychodzenia z domu.
Wkrótce skorzystasz z płatności BLIKIEM aż 10 razy dziennie (teraz 5 razy). Zwiększamy domyślny limit ilościowy na te transakcje. Nadal, w serwisie transakcyjnym możesz ustawić własny limit.
Od 31 października 2021 r., gdy otrzymasz lub zlecisz przelew do jednego z krajów trzecich wysokiego ryzyka (ich listę określa Komisja Europejska, np. Iran, Syria):
- będziemy mogli wstrzymać realizację przelewu (maksymalnie do 5 dni roboczych),
- skontaktujemy się wtedy z Tobą, aby uzyskać dodatkowe informacje lub dokumenty do tej płatności.
Jeśli nadal będziemy mieli wątpliwości co do źródła pochodzenia środków, odrzucimy przelew. Musimy tak działać, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.
Od 15 grudnia 2021 r. zmieniamy walutę rozliczeniową dla kart Mastercard. Do tej pory była nią EUR, a teraz będzie PLN. Dlatego zmieniamy zapisy, które dotyczą przewalutowań transakcji wykonanych tą kartą. Robimy to, abyś miał takie same zasady i koszty przewalutowania transakcji, niezależnie od rodzaju karty.
Od 1 stycznia 2022 r. zmiana wskaźnika LIBOR nie będzie wpływać na wysokość oprocentowania rachunków i lokat. Od tego dnia wskaźnik nie będzie już publikowany.