powrót

Zmieniamy Regulamin otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.

23.12.2024 r. zmieniamy Regulamin otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A. W części II regulaminu wprowadziliśmy zapisy o możliwości usunięcia z systemu mCN wniosków elektronicznych niezautoryzowane przez 90 dni.

Dodatkowo:

  • zaktualizowaliśmy kartę klienta oraz kartę użytkownika w związku z możliwością zamawiania przez klientów tokenów:

- wnioskiem elektronicznym,
- na podstawie karty klienta,
- dyspozycją zamawiania tokenów,

  • dodaliśmy w karcie identyfikacyjnej klauzulę o treści:

„Jeżeli karta nie zawiera podpisu przedstawiciela klienta (właściciela danych osobowych) to klient zobowiązuje się zapoznać przedstawiciela klienta (właściciela danych osobowych) z zasadami przetwarzania danych, które znajdują się na naszej stronie: https://www.mbank.pl/mcn/”.

Jednolity tekst tego dokumentu zamieściliśmy w sekcji Formularze i regulaminy.
 

Kategorie:

MSP i Korporacje