powrót

Studenci śpiewają o mBanku

21 kwietnia w Łodzi odbyła się 6 edycja Gry Miejskiej Marketing Challenge organizowanej przez koło MarkTeam działające na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Głównym sponsorem wydarzenia była detaliczna część BRE Banku -  mBank.Tegoroczna edycja dotyczyła tematyki marketingu eventowego. Ponad dwadzieścia drużyn zmierzyło się z zadaniami, które przygotowali dla nich organizatorzy, w tym dwa z nich dotyczyły naszego banku. Pierwsze z nich polegało na ułożeniu piosenki zachęcającej do przyjścia na praktyki oraz staże do mBanku wykorzystując jednocześnie podane przez nas wcześniej dość abstrakcyjne słowa. Uczestnicy mieli do dyspozycji trzy podkłady muzyczne a swoje dzieła wykonywali na scenie do profesjonalnego mikrofonu. Drugie zadanie odbywało się w centrali banku, Red Tower gdzie studenci musieli wykonać plakat reklamujący nasze usługi.Poniżej możecie zobaczyć kilka zdjęć z Gry Miejskiej:
  

Kategorie:

MSP i Korporacje