Przypominamy, że BRE Bank SA nigdy nie wysyła do klientów wiadomości e-mail zawierających link do systemu bankowości internetowej, oraz nigdy nie prosi o podawanie żadnych danych poufnych, a w szczególności kodu PIN do tokena ani kodów używanych do logowania do systemu bankowości internetowej iBRE.Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności w stosunku do wiadomości e-mail zawierających takie linki. W przypadku otrzymania wiadomości kierującej na stronę systemu bankowości internetowej BRE Banku SA uprzejmie prosimy o zgłoszenie tego faktu do Contact Center.W celu zalogowania się do systemu bankowości internetowej iBRE prosimy o korzystanie z linku na stronie portalu BRE Banku SA pod adresem www.brebank.pl lub o bezpośrednie wpisywanie w przeglądarce adresu systemu bankowości internetowej iBRE: https://www.ibre.com.pl/.Po otwarciu strony systemu bankowości internetowej iBRE prosimy o weryfikację adresu strony (adres ten powinien rozpoczynać się od https:// i oknie przeglądarki powinna pojawić się „kłódka” oznaczająca połączenie szyfrowane) oraz certyfikatu strony bankowej (certyfikat wystawiony powinien być na BRE Bank SA). Szczegółowa instrukcja weryfikacji certyfikatu znajduje się w sekcji Bezpieczeństwo na stronie logowania do systemu bankowości internetowej iBRE. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że dzięki wykorzystaniu tokenów i certyfikatów kwalifikowanych platforma bankowości internetowej iBRE gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa.
W przypadku pytań związanych z bezpieczeństwem lub funkcjonalnością systemu bankowości internetowej BRE Banku SA zachęcamy do kontaktu z Contact Center - wsparciem użytkowników bankowości internetowej iBRE pod numerami telefonów:
801 273 273 z telefonów stacjonarnych lub
+48 22 6 273 273 z telefonów komórkowych lub z zagranicy.
powrót
Ostrzeżenie przed niebezpiecznymi wiadomościami zawierającymi fałszywe linki do systemów bankowości internetowej