mBank S.A. informuje, że wprowadza zmiany w „Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.”, polegające na:
1. wprowadzeniu przepisów dotyczących udostępnienia Klientom modułu Archiwum,
2. aktualizacji przepisów dotyczących szczególnych zasad realizacji przekazów pocztowych,
3. przygotowaniu dodatkowego załącznika do Karty uprawnień Klienta systemu mBank CompanyNet z wyjaśnieniami przypisów i skrótów (objaśnień) stosowanych w kartach konfiguracji,
4. wprowadzeniu w Karcie użytkownika systemu mBank CompanyNet, w części dotyczącej Gotówki, opcji „Lista konwojentów Banku”.
W przypadku Państwa pytań lub wątpliwości Doradcy Klienta udzielą szczegółowych informacji.
Jednolity tekst „Regulaminu otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.” znajduje się w sekcji Formularze i regulaminy.
powrót
Zmiany w „Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.”.