mBank S.A. informuje, że wprowadza zmiany w „Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.”, w szczególności polegające na:
1. wprowadzeniu drobnych zmian w zapisach dotyczących reklamacji,
2. wprowadzeniu przepisów dotyczących filtra antyfraudowego oraz przepisów o konieczności aktualizacji danych osobowych przez Klienta w systemie mBank CompanyNet,
3. przygotowaniu przepisów w sprawie wnioskowania o zlecenie wcześniejszej spłaty kredytu,
4. wprowadzeniu przepisów o zasadach świadczenia przez Bank usługi powiadomień o odmowie realizacji zleceń składanych w systemie mBank CompanyNet,
5. przygotowaniu dodatkowego załącznika do Karty uprawnień Klienta systemu mBank CompanyNet, za pomocą którego Klienci będą mogli wnioskować o dostęp do usługi powiadomień o odmowie realizacji zleceń składanych w systemie mBank CompanyNet,
6. aktualizacji załącznika do Umowy mBank CompanyNet - Karta użytkownika systemu mBank CompanyNet, w zakresie wprowadzenia, w części dotyczącej Podstawowego modułu transakcyjnego, opcji „Spłata kredytu”, a w części dotyczącej Gotówki - opcji „Wpłata online”.
W przypadku pytań lub wątpliwości Doradcy Klienta udzielą szczegółowych informacji.
Jednolity tekst „Regulaminu otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.” znajduje się w sekcji Formularze i regulaminy.
powrót
Zmiany w „Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.”.