powrót

Zmiany w Regulaminie „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.”


mBank S.A. informuje, że wprowadza zmiany w Regulaminie „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.”, polegające na:

1. wprowadzeniu przepisów dotyczących filtra antyfraudowego oraz przepisów o konieczności aktualizacji danych osobowych przez Klienta w systemie mBank CompanyNet,
2. przygotowaniu przepisów w sprawie wnioskowania o zlecenie wcześniejszej spłaty kredytu,
3. wprowadzeniu przepisów o zasadach świadczenia przez Bank usługi powiadomień o odmowie realizacji zleceń składanych w systemie mBank CompanyNet,
4. przygotowaniu dodatkowego załącznika do Karty uprawnień Klienta systemu mBank CompanyNet, za  pomocą którego Klienci będą mogli wnioskować o dostęp do usługi powiadomień o odmowie realizacji zleceń składanych w systemie mBank CompanyNet,
5. aktualizacji załącznika do Umowy mBank CompanyNet - Karta użytkownika systemu mBank CompanyNet, w zakresie wprowadzenia, w części dotyczącej Podstawowego modułu transakcyjnego, opcji „Spłata kredytu”, a w części dotyczącej Gotówki - opcji „Wpłata online”.


W przypadku pytań lub wątpliwości Doradcy Klienta udzielą szczegółowych informacji.

Jednolity tekst Regulaminu „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.” znajduje się w sekcji Formularze i regulaminy.

Kategorie:

MSP i Korporacje