powrót

Zmiany w „Regulaminie karty płatniczej Visa Business debetowa paywave”

Szanowni Państwo,

mBank S.A. uprzejmie informuje, że w dniu 01.01.2017 r. wprowadza zmiany do „Regulaminu  karty płatniczej Visa Business debetowa paywave”

Zmiany dotyczą w szczególności:
 

1/ procesu dystrybucji korporacyjnych kart płatniczych,

Dotychczas Państwa karty płatnicze były wysyłane do  oddziałów  korporacyjnych mBanku.
 

Wprowadzone zmiany powodują, że karty Visa Business debetowa  payWave, będą wysyłane listem zwykłym priorytetowym Poczty Polskiej bezpośrednio do użytkowników - na adresy użytkowników wskazane we wnioskach o wydanie karty jako adresy do korespondencji.
 

Powyższa zmiana będzie miała zastosowanie od dnia 1 stycznia 2017 r. do wszystkich kart nowych, wznawianych, wydawanych w miejsce kart zastrzeżonych oraz duplikatów kart.
 

2/ wdrożenia standardu 3-D Secure

Standard bezpieczeństwa 3D Secure – („MasterCard SecureCode” dla kart MasterCard lub „Verified by VISA” dla kart VISA) to zabezpieczenie transakcji dokonywanych w Internecie, u akceptantów oferujących korzystanie z tego rodzaju rozwiązania. Standardem bezpieczeństwa 3D Secure objęte będą karty Użytkowników, których numer telefonu komórkowego został zarejestrowany w systemie mBanku.
 

W przypadku, gdy dany Użytkownik nie posiada zarejestrowanego w mBanku numeru telefonu komórkowego nie będzie mógł zrealizować transakcji z wykorzystaniem Standardu 3D Secure.
 

Wdrożenie standardu 3D Secure będzie realizowane etapami. Użytkownicy poszczególnych kart będą informowani o terminie wdrożenia standardu poprzez komunikaty w systemie mBank CompanyNet oraz na stronie internetowej mBanku https://www.mbank.pl/msp-korporacje/.
 

W związku z powyższymi zmianami, konieczne jest uzupełnienie oraz aktualizacja danych dotyczących adresów korespondencyjnych oraz numerów telefonów komórkowych użytkowników kart. Powyższa aktualizacja powinna zostać wykonana przez klientów  jak najszybciej. W celu aktualizacji danych można skorzystać w  załączonego w mailu formularza, podpisanie go zgodnie z zasadami reprezentacji klienta i złożenie w oddziale korporacyjnym mBanku prowadzącym obsługę klienta.
 

W przypadku braku dokonania aktualizacji danych, karty wydawane od dnia 01.01.2017 r.  będą wysyłane na ostatnie, zarejestrowane w bazach bankowych adresy Użytkowników do korespondencji (które zostały podane we Wniosku o wydanie karty).
 

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Państwa Doradcą
w oddziale korporacyjnym mBanku.

Kategorie:

MSP i Korporacje