Centrum administratora to rozwiązanie, które pomoże Ci w codziennym zarządzaniu systemem mBank CompanyNet w Twojej firmie. Dzięki niemu będziesz mieć lepszą kontrolę nad uprawnieniami pracowników. Wyznaczony przez Ciebie Administrator łatwo i szybko doda nowych użytkowników i nada im odpowiednie poziomy dostępu w mBank CompanyNet. System powiadomi również o oczekujących zadaniach.
Jednocześnie przypominamy, że w związku ze zmianą Taryfy prowizji i opłat bankowych w mBanku dla MSP i Korporacji, o której informowaliśmy w styczniu, wkrótce pobierzemy opłaty za użytkownika mBank CompanyNet.
Jeżeli złożysz wniosek o Centrum administratora do końca marca br., to pierwszą opłatę za użytkowników pobierzemy dopiero 30 maja br.
Firmom, które nie skorzystają z Centrum administratora, pierwszą opłatę naliczymy w marcu br.
Miesięczna opłata za użytkowników systemu będzie zależna od liczby osób mających dostęp do systemu mBank CompanyNet:
- dwóch włącznie - bez opłat
- powyżej dwóch - 10,00 zł (za użytkownika)
Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów lub założyć Centrum administratora w mBank CompanyNet, skontaktuj się ze swoim Doradcą.