Od 1 listopada 2019 r. zmieniamy „Regulamin otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.”.
W związku z nowelizacją ustawy o usługach płatniczych, wprowadzamy do Regulaminu ZURB nowy, 12. rozdział zatytułowany „Szczególne warunki obsługi instytucji płatniczych, instytucji pieniądza elektronicznego, małych instytucji płatniczych lub biur usług płatniczych”. Dotyczy on wyłącznie Klientów (zarówno potencjalnych, jak i obecnie obsługiwanych), którzy mają ważne uprawnienia instytucji płatniczej, instytucji pieniądza elektronicznego, małej instytucji płatniczej lub biura usług płatniczych.
Ponadto, zmieniamy sposób rozliczenia środków pieniężnych pozostałych na rachunku VAT po rozwiązaniu umowy rachunku (par. 59). Wynika to z przepisów ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych ustaw.
Data publikacji zmienionego Regulaminu: 14 października 2019 r.
Jednolity tekst tego dokumentu zamieściliśmy w sekcji Formularze i regulaminy.
powrót
Zmiany w „Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.”