Od 01.12.2021 r. zmieniamy „Regulamin otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.”
W I części Regulaminu zmieniliśmy zapisy dotyczące wypłaty środków pieniężnych pozostałych na rachunku VAT po rozwiązaniu umowy rachunku (par. 61).
Zmiany w Części II „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.:
- uzupełniliśmy informację o tym, że bank podpisuje dokumenty elektroniczne podpisem kwalifikowanym albo zaawansowaną pieczęcią elektroniczną,
- wprowadziliśmy zapisy o holdingach,
- zaktualizowaliśmy informacje dot. bezpieczeństwa systemu mCN oraz zapisy dot. wypłaty gotówkowej otwartej na Poczcie Polskiej,
- zmieniliśmy klauzulę RODO,
- usunęliśmy informacje o systemie BRESOK (wycofaliśmy go z oferty banku).
Jednolity tekst tego dokumentu znajduje się w sekcji Formularze i regulaminy.