Chcesz złożyć reklamację kartową? Zrobisz to w mCN, w przeznaczonym do tego miejscu.
Reklamację złożysz na kilka sposobów:
- kliknij kafelek „Złóż reklamację” w Wirtualnym dziale lub,
- wejdź w Listę reklamacji w Wirtualnym oddziale i wybierz „Złóż reklamację” albo,
- w zakładce „+Nowe zlecenie/Wnioski i wiadomości” wybierz wniosek „Reklamacja”.
Twoja reklamacja powinna zawierać:
- 16-cyfrowy numer karty, a jeśli reklamacja dotyczy wniosku o wydanie karty – numer tego wniosku,
- formularz reklamacyjny – jeśli reklamacja dotyczy transakcji kartą. Formularz znajdziesz pod linkiem,
- szczegółowy opis zdarzenia budzącego zastrzeżenia,
- oczekiwania, które dotyczą sposobu rozwiązania reklamacji. Jeśli reklamacja dotyczy zwrotu kwoty opłaty lub prowizji – prosimy, podaj kwotę zwrotu.