Miło nam poinformować, że wczoraj, tj. 15 września br. pojawiły się nowe funkcje (z niektórych korzystaliście, logując się do poprzedniej wersji systemu transakcyjnego) oraz poprawki w systemie transakcyjnym Nowego mBanku. Mamy nadzieję, że wprowadzone przez nas zmiany pomogą Wam jeszcze prościej i wygodniej korzystać z bankowości internetowej mBanku.
Lista zmian:
Invobill
Usługa całkowicie eliminuje z obiegu papierowe faktury i rachunki w kontaktach pomiędzy dostawcą masowych usług, a ich odbiorcą. Wraz z rachunkami lub fakturami mogą być również dostarczane inne materiały, które dotychczas przesyłane były w formie papierowej, takie jak bilingi, informacje o ofercie, itp. Dzięki usłudze otrzymujesz rachunki lub faktury w formie elektronicznej i możesz regulować je jednym kliknięciem za pośrednictwem internetowego dostępu do swojego konta, teraz również w systemie transakcyjnym Nowego mBanku. Usługę znajdziesz po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego wybierając kolejno: Płatności -> Przelewy -> Wykonaj przelew cykliczny -> Faktura -> Invobill
Doładowania Stałe
Stałe doładowanie telefonu w mBanku dostępne jest dla użytkowników telefonów w sieciach: mBank mobile, Orange, T-Mobile, Heyah, Plus na kartę czy Play. Nie trzeba być posiadaczem danego numeru telefonu, aby móc ustawić na nim stałe doładowania. Dzięki temu możesz wygodnie zasilać telefon np. dzieciom, rodzicom, czy też pracownikom swojej firmy. Funkcjonalność jest teraz dostępna w systemie transakcyjnym Nowego mBanku. Usługę znajdziesz po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego wybierając kolejno: Płatności -> Przelewy -> Wykonaj przelew cykliczny -> Doładuj telefon. Stałe doładowanie (podobnie jak zlecenia stałe) posiadają funkcjonalność zawieszania doładowań na określony czas, jak również szybką ponowną aktywację zakończonego doładowania.
Zaufany numer telefonu komórkowego (doładowanie zaufane)
Teraz każdy użytkownik systemu transakcyjnego Nowego mBanku może oznaczyć numer telefonu komórkowego – swój lub innego odbiorcy w książce - jako zaufany.
Taką decyzję możesz podjąć w trakcie dokonywania doładowania takiego numeru albo w poprzez edycję danych kontaktu w książce. Zaufany numer telefonu może być łatwiej doładowywany, gdyż nie wymaga autoryzacji hasłem SMS ani hasłem z listy haseł jednorazowych.
Wykonanie przelewu z komunikatu o niewykonanym przelewie
Dzięki wprowadzonej funkcjonalności, wiadomości o odrzuconym przelewie można zlecić ponownie, bez ponownego wypełniania formatki. Po wybraniu przycisku „Wykonaj ponownie”, trafiasz do wypełnionej już wcześniej formatki przelewu, tyle że z aktualną datą. Teraz możesz ponownie zlecić przelew.
mOKAZJE – Zakładka Zysków
Teraz po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego Nowego mBanku w zakładce „mOKAZJE” zobaczycie nowo przez nas wprowadzoną funkcjonalność – „Moje zyski”. To nic innego, jak dotychczasowo znana z aplikacji na Facebook sekcja „Zyskałeś”. Teraz wszystkie zwroty znajdziesz w historii transakcji zaraz po ich zaksięgowaniu.
Moje zyski w mOKAZJACH widoczne po zalogowaniu do serwisu - dowiedz się więcej...
Całodobowy ekspert online
Ekspert online, który dotychczas był do dyspozycji klientów korzystających z nowej wersji serwisu transakcyjnego, jest już dostępny dla wszystkich zainteresowanych ofertą mBanku. W każdej chwili, przez całą dobę, możesz uzyskać wsparcie Eksperta online w zakresie oferty mBanku, nawiązując rozmowę wideo, połączenie głosowe lub komunikując się na czacie.
Ekspert online dostępny dla każdego - dowiedz sie wiecej...
18 września zaktualizowana zostanie również lekka wersja serwisu transakcyjnego mBanku. Udostępniona zostanie możliwość logowania się poprzez alias. Dowiedz się więcej...
Zaglądajcie codziennie na nasz blog. Wkrótce pojawi się porcja kolejnych informacji dotyczących wprowadzonych przez nas zmian.