Ekspert online, który dotychczas był do dyspozycji klientów korzystających z nowej wersji serwisu transakcyjnego, jest już dostępny na stronach informacyjnych dla wszystkich zainteresowanych ofertą mBanku. W każdej chwili, przez cała dobę, można uzyskać wsparcie Eksperta online, związane z ofertą mBanku, informacjami o produktach i usługach. Podczas tej samej rozmowy można złożyć wniosek o wybrany rachunek.
Kontakt możliwy jest poprzez nawiązanie rozmowy wideo, połączenia głosowego lub komunikując się na czacie.
Klienci korzystający z nowej wersji serwisu transakcyjnego, po identyfikacji w rozmowie z Ekspertem online, mogą zlecać także dyspozycje do swoich rachunków i to w takim samym zakresie jak poprzez kontakt telefoniczny z mLinią. Dlatego zachęcamy do uzyskania dostępu do Nowego mBanku!
Wirtualna placówka integruje dotychczasowe kanały dostępu – czyli telefoniczną mLinię (nadal dostępną przez 24 h pod numerem telefonu: 801 300 800), klasyczną placówkę bankową (oddziały MultiBanku) oraz czat informacyjny w formie tekstowej.
Przewagą tego rozwiązania – szczególnie w stosunku do rozmowy telefonicznej – jest możliwość prezentacji materiałów multimedialnych wprost na ekranie klienta. Konsultant będzie mógł więc „współdzielić” ekran z klientem, prezentując szczegóły oferty banku, wyświetlając dokumenty, formularze czy wnioski, które w trakcie połączenia będzie można wspólnie wypełnić.
W trakcie rozmowy wideo z konsultantem mBanku, istnieje możliwość przekazywania obrazu z kamery internetowej klienta, dzięki czemu obie strony mogą się widzieć. Co ważne, w ustawieniach domyślnych, kamera użytkownika pozostaje wyłączona, by mógł on świadomie zdecydować, czy i kiedy przekazać do banku obraz ze swojej kamery. Alternatywą dla tego rozwiązania jest połączenie głosowe z mBankiem (audio), realizowane w ramach tej samej usługi. W wirtualnej placówce rozmowę można też prowadzić w formie czatu, gdzie pracownik banku ma również możliwość przekazywania informacji o ofercie, a także produktach i usługach posiadanych przez klienta (np. saldo rachunku).
Korzystanie z rozmów wideo i audio nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania. Wystarczy, by komputer był wyposażony w kamerę internetową, mikrofon oraz głośnik lub słuchawki, a także standardową wtyczkę w przeglądarce – Microsoft Silverlight.
Jak skorzystać z pomocy eksperta?
Aby porozmawiać z ekspertem przejdź do zakładki „Kontakt” na stronie internetowej mBanku, a następnie „Porozmawiaj z Ekspertem online”.
Usługę znajdziesz również bezpośrednio po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego Nowego mBanku wybierając zakładkę „Ekspert online”.
Dowiedz się więcej o nowościach w systemie transakcyjnym Nowego mBanku.