Zgodnie z naszymi zapowiedziami, 25 listopada 2013 r. BRE Bank – będący dotąd właścicielem marki mBanku – zmieni się w mBank (nazwą mBanku zostaną też zastąpione marki: MultiBank oraz Private Banking & Wealth Management). Od tego momentu bank będzie działać pod jedną, wspólną nazwą, wywodzącą się z obecnej na polskim rynku od 13 lat marki mBanku.
W efekcie tych zmian obecny serwis internetowy www.mbank.pl zacznie pełnić rolę serwisu internetowego całej Grupy mBanku, co przełoży się na zmiany, o których będziemy informować naszych klientów. Co ważne, na stronach mbank.pl nadal będzie można znaleźć niezbędne informacje na temat dotychczasowej oferty produktów i usług mBanku.
Logowanie do czterech serwisów transakcyjnych
Pierwszą istotną zmianą będzie nowy sposób logowania do banku, rozpoczynający się od wyboru serwisu transakcyjnego.
Ponieważ serwis internetowy mBanku stanie się wspólny dla wszystkich klientów Grupy (m.in. dotychczasowych klientów MultiBanku czy też klientów korporacyjnych), to po kliknięciu w przycisk „Zaloguj” pojawi się pasek z wyborem systemu transakcyjnego:
- Private Banking – dla klientów dawnego BRE Private Banking & Wealth Management
- mBank CompanyNet – dla klientów korporacyjnych (system iBRE)
- mBank – dawny MultiBank – dla obecnych klientów MultiBanku
- mBank – dotychczasowy oraz nowy serwis transakcyjny dla klientów mBanku
Obecni klienci mBanku będą mogli zalogować się do serwisu transakcyjnego wybierając czwartą opcję na liście.
Po wybraniu opcji„mBank – serwis transakcyjny mBanku” pojawi się nowa strona logowania. Ze względu na to, że wszyscy klienci mBanku mają już dostęp do nowego serwisu transakcyjnego, oraz aby zmniejszyć liczbę kliknięć niezbędnych do zalogowania się, nie będzie już pojawiał się ekran wyboru systemu z wyjątkiem przypadków, o których piszemy niżej.
Zatem po 25 listopada 2013 r. domyślną stroną logowania do mBanku będzie strona nowego serwisu transakcyjnego. Oczywiście klienci, którzy będą chcieli skorzystać z dotychczasowego serwisu transakcyjnego mBanku, będą mieli taką możliwość. Wystarczy, że na nowej stronie logowania klikną w link „Kliknij aby przejść do strony logowania do starej wersji systemu” znajdujący się pod przyciskiem „Zaloguj”.
Przejściowa strona logowania do mBanku – z możliwością wyboru rodzaju systemu (dotychczasowy lub nowy serwis transakcyjny mBanku) – pojawi się na komputerach klientów, u których wykryte zostanie użycie przeglądarki internetowej nie wspieranej przez bank. Będą oni mogli zalogować się do dotychczasowego serwisu mBanku poprzez skorzystanie z przycisku znajdującego się po prawej stronie.