Nowy rok dla mBanku rozpoczął się pozytywną wiadomością.
Miło nam poinformować, że ósma edycja rankingu serwisu jakoscobslugi.pl ponownie zakończyła się dla nas sukcesem. mBank został wyróżniony za najwyższą jakość obsługi
Jak działa badanie?
Wyróżnienie to jest corocznie przyznawane firmom, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na 2015 rok. W gronie nagrodzonych znalazły się przedsiębiorstwa, które są liderami w swoich branżach, a jednocześnie są najbardziej rekomendowane przez konsumentów.
Polski Program Jakość Obsługi monitoruje opinie konsumentów nieustannie, 365 dni w roku,
a użytkownicy decydują o udziale firm w Programie, zamieszczając swoje opinie na multiplatformie Programu: portalu www.jakoscobslugi.pl oraz bezpłatnej aplikacji Premia360 dostępnej na smartfony.
Jak wykazują badania, Polacy są coraz bardziej świadomymi swoich praw klientami. Wymagają przyjemnej,
a przede wszystkim profesjonalnej obsługi.
„Badania Polskiego Programu Jakość Obsługi wskazują, że aż 6 na 10 Polaków rezygnuje z zakupu przez złą obsługę. Szacuje się, że zadowolony konsument rekomenduje firmę 3 osobom, a niezadowolony zniechęci 11.”
Nasze kompetencje docenione zostały już po raz siódmy (2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013).
Dziękujemy!
Zródło: www.jakoscobslugi.pl, Gazeta Wyborcza (dodatek specjalny Polskiego Programu Jakość Obsługi)
powrót
mBank ponownie wyróżniony za najwyższą jakość obsługi