Miło nam ogłosić, że w poniedziałkowy wieczór, mBank wraz z przedstawicielami agencji Grey i Mindshare miał przyjemność odebrać brązową statuetkę EFFIE za kampanię „Przełomy”.
Tym razem doceniło profesjonalne jury zebrane z ekspertów biznesowych różnych branż.
Przypominamy, że "EFFIE to rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową.
Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Docenia się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki."
Kampania eKonta mobilnego jest idealnym przykładem kombinacji dobrego produktu, wiedzy o konsumentach i skutecznej strategii komunikacji. Nie skupialiśmy się na przewadze produktowej, zamiast tego udowodniliśmy, że marka rozumie style życia współczesnych ludzi i wypełniliśmy znaczeniem słowo „mobilność”.
powrót
Brązowe EFFIE dla kampanii mBanku