Niedawno udostępniliśmy odświeżony sposób odblokowania kanału do konta w serwisie transakcyjnym. Tak jak dotychczas, odbywa się za pomocą pakietu aktywacyjnego, w którym znajdują się tymczasowy identyfikator i hasło.
Prześledźmy jak wygląda cały proces krok po kroku.
Krok 1
Wprowadź dane w okienku logowania.
Krok 2
Zostaniesz poproszony o weryfikację, poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie dotyczące nazwiska panieńskiego matki oraz podanie numeru PESEL.
Krok 3
Poprawnie wprowadzone dane muszą zostać zweryfikowane za pomocą sms, wysyłanego na numer telefonu zarejestrowanego w mBanku (dlatego zawsze pamiętaj o aktualizacji swoich danych w banku).
Krok 4
W tym kroku poprosimy Cię o ustanowienie docelowego hasła.
Musi ono zawierać od 8 do 20 znaków, wśród których powinny znaleźć się duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne.
Krok 5
Zostanie przydzielony właściwy identyfikator klienta.
Po kliknięciu „dalej” zostaniesz przekierowany do serwisu transakcyjnego.
Gotowe :)
powrót
Zmiany w sposobie odblokowywania dostępu w serwisie transakcyjnym