Przypominamy kilka podstawowych zasad bezpiecznego korzystania z usług mBanku: - mBank nigdy nie prosi o podanie haseł jednorazowych, telekodu, danych kart płatniczych i kredytowych oraz danych dotyczących Twojego telefonu (takich jak numer, marka i model) w czasie logowania, sprawdzania stanu konta i przeglądania historii operacji - mBank nie wysyła na telefon komórkowy żadnych certyfikatów bezpieczeństwa lub innych aplikacji do zainstalowania |
- Nie ujawniaj nikomu swoich danych potrzebnych do logowania
- Przed potwierdzeniem operacji dokładnie sprawdź czy otrzymany przez Ciebie SMS z hasłem dotyczy właściwej, zleconej przez ciebie operacji
- Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu swojego komputera. Sam system operacyjny nie wystarczy, dlatego warto uzupełnić go o oprogramowania antywirusowe i antyspyware, skuteczny firewall oraz włączyć mechanizm automatycznych aktualizacji
- Używaj wyłącznie legalnego oprogramowania instalowanego z zaufanych i sprawdzonych źródeł
- Przed zalogowaniem do serwisu transakcyjnego sprawdź certyfikat
- Jeżeli w czasie logowania zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości - nie podejmuj kolejnych prób i natychmiast skontaktuj się mBankiem.