Masz telefon z oprogramowaniem Android poniżej wersji 7.0? Ta informacja jest dla Ciebie ważna.
Od 13 kwietnia br., jeśli chcesz nadal korzystać z aplikacji mBanku lub mBank Token, musisz zaktualizować oprogramowanie na swoim smartfonie do wersji minimum 7.0. Robimy to ze względu na bezpieczeństwo Twoich pieniędzy.
Co możesz zrobić?
By korzystać z najnowszej wersji aplikacji mBanku, zaktualizuj swój system operacyjny na smartfonie. Jeżeli jednak Twoje urządzenie nie ma takiej możliwości, jedynym rozwiązaniem pozostaje jego wymiana na takie, które posiada nowszą wersję systemu operacyjnego, co najmniej Android 7.0.
Jeśli nie zaktualizujesz systemu ani nie wymienisz urządzenia, zmień sposób autoryzacji na SMS, by nadal potwierdzać swoje transakcje w serwisie transakcyjnym.
Co dla mnie oznacza, jeśli do 13 kwietnia nie zaktualizuję systemu lub nie wymienię urządzenia?
Od 13 kwietnia br. nie zalogujesz się na swoje konto w aplikacji mobilnej. Jeśli korzystasz z mobilnej autoryzacji, stracisz też możliwość potwierdzania swoich transakcji w serwisie transakcyjnym. Aby móc się nadal logować do serwisu transakcyjnego pamiętaj, aby przed 13 kwietnia odłączyć aplikację od konta. Dzięki temu będziesz mógł potwierdzać transakcje SMS’em.
Jak odłączyć aplikację od konta?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej. Kliknij w ikonę koła zębatego, a następnie w sekcji dostęp do banku kliknij odłącz.
Dlaczego to robimy?
Zależy nam na Twoim bezpieczeństwie. Dlatego rekomendujemy aktualizację oprogramowania do najnowszej wersji, lub też wymianę urządzenia na takie z nowszą wersją systemu Android.
Pamiętaj. Aplikacja mobilna mBanku to nie tylko stały, ale przede wszystkim bezpieczny dostęp do konta. Dzięki aplikacji mobilnej możesz korzystać z takich rozwiązań jak mobilne potwierdzenie tożsamości pracownika czy potwierdzenie jednorazowego dostępu, gdy logujesz się do systemu transakcyjnego z urządzenia, które nie jest oznaczone przez Ciebie jako zaufane. |
Chcę wiedzieć więcej o bezpieczeństwie mojego konta. Gdzie mogę znaleźć takie informacje?
Nasi pracownicy, każdego dnia, czuwają nad tym by zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa. Najnowsze informacje w tym temacie, jak na przykład metody jakie stosują oszuści, przesyłamy naszym klientom m.in. w komunikatach w aplikacji mobilnej, ale również w serwisie transakcyjnym, na naszej stronie mbank.pl oraz na naszych kontach w mediach społecznościowych. Najważniejsze informacje znajdziesz również na specjalnej stronie poświęconej bezpieczeństwu pod adresem mbank.pl/bezpieczeństwo.
Nota prawna
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek