powrót

Zmieniamy regulaminy, rezygnujemy z przelewów na telefon innych niż BLIK

przelewy

  • Wkrótce potwierdzenie przelewu w złotówkach, którego nie realizujemy natychmiast, tylko w ramach sesji wychodzących, pobierzesz od razu, gdy zlecisz przelew. Gdy to zrobisz – nie zmienisz ani nie odwołasz przelewu. O tym, kiedy udostępnimy tę usługę, dowiesz się z naszej strony internetowej.
  • Od 26 września 2023 r. przelew na telefon zlecisz tylko do odbiorcy, który korzysta z przelewów na numer telefonu BLIK.  

regulaminy

  • Doprecyzowujemy opisy sytuacji, które pozwalają nam wprowadzać zmiany w regulaminach.
  • Porządkujemy postanowienia o tym, jak i kiedy przekazujemy informacje o zmianach w dokumentach.


Więcej o tych i o pozostałych zmianach przeczytasz w wykazie zmian.

Zestawienie dokumentów

Wykaz zmian
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji
Regulamin obsługi klientów
Regulamin rachunków dla osób fizycznych i klientów Private Banking
Regulamin usług płatniczych dla osób fizycznych i klientów Private Banking
Regulamin kart kredytowych dla osób fizycznych i klientów Private Banking
Słowniczek pojęć dla usług płatniczych dla osób fizycznych i klientów Private Banking
Regulamin kredytu odnawialnego dla osób fizycznych i klientów Private Banking
Regulamin kredytu gotówkowego dla osób fizycznych i klientów Private Banking
Regulamin udzielania kredytów gotówkowych zabezpieczonych dla Klientów Private Banking
Regulamin udzielania osobom fizycznym kredytów maklerskich
Regulamin udzielania kredytów i pożyczek hipotecznych dla Klientów Private Banking
Regulamin lokat
Regulamin korzystania z kart płatniczych za pośrednictwem urządzeń mobilnych
Regulamin świadczenia usług cyberrescue
Regulamin świadczenia usługi cyberochrona+
Regulamin świadczenia wybranych usług maklerskich dla Klientów Wealth Managemenet przez Biuro maklerskie mBanku

 

Kategorie:

Private Banking